یبوست در بیماری های کلیه چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

یبوست در بیماری های کلیه چگونه آن را درمان

چگونه برای درمان یبوست در بیماری های کلیوی؟ یبوست به عنوان یکی از علائم شایع بیماری های کلیوی واقعا اذیت و زندگی بیمار تاثیر می گذارد. در زیر من به شما چیزی در مورد علل و درمان آن را به اشتراک، به امید آن مطالب را می بیمار بیماری های کلیوی با یبوست کمک زندگی می کنند بهتر است.
علل یبوست در بیماری کلیه ها چه هستند؟
1. بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ممکن است تورم در زندگی روزمره داشته باشند، به طوری که آنها نیاز به محدود کردن مصرف آب. به این ترتیب، یبوست را می توان در آخرین منجر شده است.
2. به عنوان رسوب پتاسیم همیشه در بیماران مبتلا به بیماری کلیوی رخ می دهد، یبوست می تواند ایجاد شود.
3. برخی از بیماران داروهای با بیماری کلیوی باید در زندگی روزمره می تواند به عوارض جانبی، که می تواند یبوست شود منجر شود.
عوامل فوق علل یبوست در بیماری کلیه است.
چگونه برای درمان یبوست در بیماری های کلیوی؟
1.Take برخی از داروها مانند سنا، اطراف Colace، Dulcolax، انما ناوگان، لاکتولوز، همه آنها را برای از بین بردن یبوست در بیماری های کلیوی مفید است
2. علاوه بر این، بیماران مبتلا به یبوست بسیار توصیه می شود به خوردن مواد غذایی با فیبر بالا در که می تواند به بهبود یبوست زیادی کمک کننده باشد. زیر انتخاب های خوبی هستند:
توت فرنگی، زغال اخته، سیب، انگور، هلو، هویج، و غیره
3. با توجه به ورزش منظم نیز می تواند بسیار مفید باشد برای بیماران به یبوست با افزایش ایمنی و از بین بردن مواد سمی. و مصرف کم فسفر، پتاسیم، پروتئین و نمک بسیار ضروری برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی هستند، و اگر ادم بسیار جدی است، آب باید در زندگی روزمره محدود شده است.
4.Though دارو می تواند کمک به کاهش یبوست، می تواند مشکل را حل کند اساسا. از آنجا که ریشه مشکلات عملکرد کلیه، و بهبود عملکرد کلیه می تواند کمک به درمان یبوست بسیار خوب است. داروهای چینی می تواند به این هدف از طریق تعمیر آسیب کلیوی و جلوگیری از التهاب کلیه دست یابد.
اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی لطفا ترک پیام به ما نیاز دارید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: